Boracay bij daglicht - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Eevje Chrisje - WaarBenJij.nu Boracay bij daglicht - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Eevje Chrisje - WaarBenJij.nu

Boracay bij daglicht

Door: Eevje

Blijf op de hoogte en volg Eevje

21 Februari 2012 | Filipijnen, Manilla

Na onze aankomst op Boracay, en toen we eindelijk bij het hotel waren, hebben we heerlijk gedoucht! Daar waren we aan toe.
Toen we weer lekker fris waren hebben we nog een drankje gedronken op het strand. Chris en Eev dronken cocktail, Ruben een biertje. Junie en Rochelle waren ook gezellig mee. Wij drieën bestelden chicken wings. Rochelle had ergens chicken on a stick gehaald. Wij hebben ervan geproefd, maar het smaakte een beetje naar lever. Het bleken de darmen van de kip!

Bij het naar bed gaan bleek dat er een monster op Evelien haar kamer zat! Een gekko liep over het plafond. Helaas was er niemand die haar wilde redden van dit beest. Het mag een wonder zijn dat Evelien de nacht heeft overleefd.

Op dinsdagochtend hebben we na het ontbijt over White Beach gelopen. Zo heet het hoofdstrand hier op het eiland. Het water is net zo blauw als op foto's, het zand is wit en er zijn allemaal palmbomen!

We hebben lekker chic gelunched (met airco) nadat we door het openlucht winkelcentrum D'Mall gelopen hebben.
Na de lunch was het tijd om te zwemmen! Het water is hier lekker warm en heel helder! Wel is het erg zout, maar dat overleven we wel.

We zitten nu even lekker op ons balkon. Straks gaan we kijken of we wat lekkers vinden om te eten.

• 21 Februari 2012 - 09:27

Deborah:

Klinkt goed! En.. je moet die gekko's eens horen, superschattig & weet je gelijk waar hun naam vandaan komt :P

Geniet ervan!

• 21 Februari 2012 - 10:10

Ria:

Leuk om mee te kunnen leven met jullie vakantie. Arm kind van mij, wil je slapen hangt er zo'n beest aan het plafond. Wel stoer dat je niet gillend weg bent gegaan. Is hij nu weg of verstopt in je koffer? Geniet verder....

• 21 Februari 2012 - 15:54

Gea :

Leuk om te lezen zo'n reisverslag
    Geniet lekker van de zon en Ruben jij bent een man durfde je niet eens een gekko te vangen?hebben jullie een man bij je helpt hij je niet eens als je in nood zit.
    Groetjes Gea

• 21 Februari 2012 - 16:05

Wanda:

Wat een avonturen alweer!
    @EEV: wel lief van die gekko dat hij jou gezelschap kwam houden :)

Zien graag foto's tegemoet! Veel plezier nog!