Vliegen - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Eevje Chrisje - WaarBenJij.nu Vliegen - Reisverslag uit Edinburgh, Verenigd Koninkrijk van Eevje Chrisje - WaarBenJij.nu

Vliegen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Eevje

08 Juli 2009 | Verenigd Koninkrijk, Edinburgh

Hallo allemaal,

Deze dag begon ons grote avontuur in het noorden van het Verenigd Koninkrijk.
Evelien vetrok rond half 1 uit Mijdrecht en Chris om dezelfde tijd uit Apeldoorn.
Om twee uur waren we allebei op Schiphol waar we natuurlijk een kopje koffie dronken bij de Starbucks. Daarna was het wel tijd om in te checken en dat ging erg soepel.
Na de douane nog wat rondgekeken in de TaxFreeShops en niets gekocht. Vroeg avondsnacken bij de Mac en om ongeveer vijf uur boarden in de Easyjet-uithoek van Schiphol.
Eenmaal in het vliegtuig bleek er iets niet te kloppen met labels aan tassen en moesten we wachten met opstijgen. We zijn toch nog op tijd geland in Edinburgh. Dat moest met twee pogingen, want het vorige gelandde toestel was traag met van de baan rijden. De landing zelf ging erg soepel. Applaus voor de piloot.
Na de paspoortcontrole werden de tassen op de band gegooid. (ja, het vliegveld is zo klein dat je de bonzen van het gooien kan horen. Gelukkig is alles nog heel.)
Met alle tassen en alle meisjes naar de taxi's gelopen en een chauffeur geregeld. Deze heeft ons in 20 minuten naar het huis van tante Bong gebracht waar ons een heerlijke maaltijd te wachten stond.
Na het eten hebben we wat laatste boodschappen gehaald en zijn we begonnen met het goed inpakken van de tassen.
Vroeg naar bed, want morgen wacht ons een lange reis!